Vrácení a reklamace zboží
Vrácení zboží nikdy nebylo jednodušší! Právo odstoupit od koupě máte vždy do 60 dnů, a to bez uvedení důvodu. Jak na to?
Postup pro vrácení / reklamaci zboží
KROK 1
V balíčku najdete vratkový formulář. Případně můžete využít jeho elektronickou alternativu ZDE (i v takovém případě prosím k vracenému zboží přiložte i nevyplněný formulář pro rychlou identifikaci balíku). Vrátit zboží bez udání důvodu můžete do 60-ti dnů od data nákupu.
KROK 2
Vracené zboží pokud možno v originálním balení zabalte spolu s vratkovým formulářem. Zabalte je prosím tak, aby během přepravy nemohlo dojít k poškození produktu. V případě poškození nebo opotřebení může být výše vrácených prostředků ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží.
KROK 3
Vyberte si níže ze 3 možností, jak zboží odeslat zpět. Přečtěte si prosím níže důležité body postupu vrácení a reklamace.
Zvolte jednu ze tří možností zpětné dopravy
Svoz z adresy kurýrem DPD nebo předání na Pickup point
Objednejte si zpětnou dopravu online ZDE. Pokud zvolíte vyzvednutí na adrese, přepravní štítek přiveze a nalepí kurýr. V den vyzvednutí obdržíte SMS s upřesněním času příjezdu. Alternativně můžete balík přinést na jakékoliv výdejní místo DPD Pickup. V tomto případě na balík nalepte štítek, který obdržíte emailem. Zpětná doprava tímto způsobem je ZDARMA.
Osobní předání na pobočce Zásilkovny
Balík můžete přinést na jakékoliv podací místo (seznam naleznete ZDE - ujistěte se, že pobočka přijímá zásilky). Pro odeslání zpět k nám stačí obsluze sdělit kód 92771537. Adresní štítek na balík vytiskne obsluha na výdejním místě. Zpětná doprava je v tomto případě ZDARMA.
Balík zašlete libovolnou kurýrní společností na adresu
KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
(na vlastní náklady)
Vrácení / výměna - Důležité informace
- Pokud jsou obaly nebo produkty viditelně poškozeny, pořiďte prosím fotografie před i po rozbalení a nejpozději do 24 hodin nám je zašlete emailem na info@chefshop.cz, nebo je vložte při zakládání online případu do formuláře níže. Zajistíme Vám nový produkt.
- Původní přepravní štítek s adresou prosím strhněte, nebo přelepte novým tak, aby původní nebyl vidět.
- Stav vyřízení Vaší vratky/reklamace můžete sledovat v aplikaci Retino. Pokud vratku/reklamaci založíte online přes formulář níže, odkaz pro sledování stavu Vašeho případu a přímou komunikaci se zákaznickým servisem Vám zašleme emailem ihned. V opačném případě až v momentě, kdy Vaši zásilku přijmeme na náš sklad.
- V případě, že jste platili přes bránu GoPay (platba kartou, okamžitý převod, Google Pay) bude částka vyplacena na účet/kartu, ze které/ho platba přišla. V případě platby na dobírku, nebo klasickým převodem, převedeme finanční prostředky na účet, který uvedete ve vratkovém formuláři, nebo zadáte při zakládání případu online. To vše nejpozději do 7 dnů od doručení vraceného zboží k nám na sklad.
- Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.