Chefshop hledá CEO! Nejsi to právě ty?
Chefshop vznikl jako projekt největší školy vaření v ČR – Chefparade. Cílem bylo poskytnout našim zákazníkům další doplňkovou službu ke kurzům vaření v prodeji ingrediencí a vybavení do kuchyně. Postupně Chefshop přerostl Chefparade v tržbách a rozrostl se z Čech také na Slovensko a na novou kamennou prodejnu v Praze.Chceme se dále rozvíjet a stát se první volbou pro všechny, kteří hledají kvalitní vybavení pro vaření a exotické ingredience a koření. V tomto roce plánujeme seed kolo financování, které by mělo primárně pomoci s expanzí na další trhy.
Dlouhodobý cíl: Vybudovat z Chefshopu první volbu pro všechny, kteří hledají kvalitní vybavení pro vaření a exotické ingredience a koření. Udržet 40+% udržitelný a odpovědný roční růst.
Co se nám už podařilo
- Nalézt market-fit a několik roků po sobě růst
- Otevřít trh i na Slovensku (chefshop.sk)
- Otevřít kvalitní kamenný obchod v Praze a největší shop-in-shop značky WMF v ČR
- Kvalitní lidé na klíčových pozicích (marketing, nakup)
- Získat výhradní zastoupení značky Made in Japan pro celu Europu
Současná organizační struktura
Aktuální výzvy před námi
- Vytvoření managementu s jasně nastavenými cíli a odpovědnostmi pro všechny členy
- Zavedení data-driven nástroje na rozhodování o sortimentu, marketingu a expanzních plánech
- Zvyšování povědomí o Chefshopu, nejen u zákazníků a fanoušků Chefparade
- Prohloubení marketingové spolupráce s dodavateli a kontinuální systematické zlepšování obchodních podmínek
Rádi vás podpoříme
- Spojením s nejúspěšnějšími e-commerce CEO a jinými zkušenými manažery v našem regionu a výměnou zkušeností.
- Cross-promo na všech Chefparade projektech
- Pomoc s financováním expanzních projektů
- Rady v oblasti vedení, HR, strategie, firemní kultury
- Podpora vzdělávání pomocí externího mentora, účastí na konferencích a školeních
- Nastavení velmi motivačního ohodnocení včetně investování do podílu ve firmě
Odpovědnosti
- Hledáme člověka, který bude pro splnění stanovených cílů a nastavení strategie žít a dýchat, ne někoho, kdo si to přijde jen odpracovat.
- Před začátkem roku spolu s týmem připravíte strategický roční plán (one-pager), finanční plán, plán organizační struktury, OKRs/KPIs na celý rok a produktový plán. Roční strategii si schválíme a Vaší odpovědností bude ji úspěšně naplnit. Následně budete jednou měsíčně prezentovat výsledky vedení.
- Kvartálně zabezpečíte přípravu marketingového a komunikačního plánu
- Sami si vybíráte lidi do svého teamu, rozvíjíte je a vedete je směrem k Vámi nastavené vizi a strategii.
- V spolupráci s finančním manažerem zabezpečíte potřebný cash flow.
- Budete odpovědný za exekuci nastavené strategie a splnění výsledků. Vaše odměna bude významně ovlivněna a velmi motivačně nastavena vzhledem k plánovaným výsledkům.
Profil uchazeče
- Rad si “zašpiní ruce prací”, nebude jen strategicky dohlížet, ale i pomáhat při exekuci nejdůležitějších projektů.
- Analytické myšlení, rád sleduje a prezentuje výsledky přes čísla.
- Má rad strukturu a disciplínu.
- Má zkušenosti s řízením lidi, ví jak je nadchnout pro svou myšlenku a jasně prezentovat svůj plán.
- Rád hledá nové příležitosti, je odvážný, odolný vůči stresu, je schopný reagovat na změny na trhu.
- Práce je vhodná pro lidi, kteří pracovali ve větších firmách na manažerských pozicích, anebo v konzultačních společnostech blízko businessu a financí. Také pro lidi, kteří se roky úspěšně věnují online marketingu a rádi by si rozšířili kompetence a odpovědnosti. Mezi zajímavé kandidáty řadíme Country Managery zahraničních společností.
v případě zájmu kontaktujte:
Marcel Vargaestok
founder Chefparade / Chefshop
739 471 430