Eva Solo

Dobrý design je všechno. To je vize designérů Eva Solo, kteří vám nabízejí elegantní, skandinávský design a doplňky do kuchyně, domu, zahrady, terasy a grilu. Setkejte se s přáteli, dejte si společně čaj a zamilujte se do svého interiéru.
607 položek celkem
Stojací teplomet HEATUP Eva Solo 1
Akce Tip Sticker
15 047 Kč –22 %
11 669 Kč
ES571135
Ohniště Globe Eva Solo
Akce Tip Sticker
9 998 Kč –31 %
6 860 Kč
ES571099
Ohniště FIRECUBE Eva Solo 1
Akce Tip Sticker
16 950 Kč –24 %
12 869 Kč
ES571144
Litinový hrnec O 32 cm Eva Solo
Akce Sticker
5 427 Kč –22 %
4 210 Kč
ES216440
Nahoru
Další produkty

Eva Solo – příběh značky, cíl a ikonické designy

Kdo byla Eva? Historie značky

Eva Solo je dánský rodinný podnik, který byl před více než 100 lety založil Kai Rohde Fog. Firma byla pojmenována po dceři jednatele a nyní ji vlastní zástupce čtvrté generace rodiny – Jan Engelbrecht, syn Evy. První designovou klasikou společnosti byl její stroj na krájení chleba a masa z roku 1952. Jak ale designéři společnosti sledovali vývoj moderní domácnosti, brzy začali přicházet s kuchyňskými nástroji, které nebyly navrženy pouze pro usnadnění práce v kuchyni, ale byly dostatečně stylové, aby byly vystaveny v otevřených kuchyních populárních v 70. letech 20. století.

V roce 1997 uvedla Eva na trh malý sortiment kuchyňského náčiní, který se záhy stal velmi oblíbeným. Řada byla pojmenována Eva Solo, protože se skládala ze „sólových" produktů. Prokázaly velký a trvalý úspěch natolik, že v roce 2010 byla celá společnost přejmenována na Eva Solo. Dnes sídlí Eva Solo nedaleko dánské Kodaně, známá po celém světě pro funkční a vysoce kvalitní design svých produktů.

Cíl a hodnoty značky Eva Solo

Cílem společnosti je dodávat emocionální, vysoce kvalitní a inovativní výrobky pro domácnost – produkty, které vyjadřují osobnost jejich zákazníků a zároveň jsou inovativní v jejich designu, funkčnosti a materiálu. Čtyři základní hodnoty značky jsou: vášeň, integrita, inovace a obchodní prozíravost. Pokud jde o domovy zákazníků, produkty Eva Solo jim mají usnadnit život a učinit je stylovějšími.

Eva Solo produkty – "Ano, ale…"

V Roce 1949 uvedla Eva na trh třepačku na mouku s víkem, která zároveň sloužila jako odšťavňovač na citrusy. Tato duální funkce byla revoluční myšlenka a byla propagována frází „Ano, ale…" Ano! Je to třepačka na mouku… ale je to také odšťavňovač na citrusy! Dnes Eva Solo stále navrhuje tak, aby vylepšila moderní domov a usnadnila život tím, že využije každý výrobek na maximum, aby byl nejen krásný a odolný, ale také funkční.

Katalog společnosti obsahuje nejen produkty do kuchyně, ale i do jídelny, obývacího pokoje, koupelny a zahrady a skládá se ze tří značek: Eva Solo (produkty pro každodenní použití pro domácnost s kategoriemi produktů : vaření, servírování, bydlení a outdoor), Eva Trio (nádobí na vaření, kuchyňské náčiní a porcelán odrážející profesionální kvalitu) a Eva (řada produktů pro pečení a vaření v troubě: měkké silikonové formy na chleba a koláče, pekáče a chlebové formy s nepřilnavou vrstvou SLIP-LET®)

Designéři Eva Solo a ikonické designy

V průběhu let společnost navázala úzké pracovní vztahy s předními designéry a řemeslníky. Jedním z nejvýznamnějších designérů v historii Evy Solo bylo návrhářské duo Tools vedené Clausem Jensenem a Henrikem Holbækem, kteří navrhují všechny produkty již 15 let.

Na konci 70. let společnost spolupracovala se slavným designérem Ole Palsbym, který navrhl ultimátní sérii hrnců a pánvi, které nyní tvoří značku Eva Trio. Tyto produkty jsou známé svým osobitým designem, schopností kombinovat, profesionální kvalitou a skutečností, že pánve lze naskládány na sebe.

Eva Solo také spolupracovala s Thomasem Pedersenem a designovým studiem ARDE – jedním z předních skandinávských expertů na design nábytku.

V průběhu let byla značka Eva Solo oceněna více než 200 mezinárodními cenami za design, včetně iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards a Designpresi. Nejoblíbenějšími produkty z řady Eva Solo jsou: