Vše o nákupu
Kdo jsme
Chefshop.cz je e-shop založený největší školou vaření v Čechách - Školou vaření Chefparade. Naší misí jsou 100% spokojení zákazníci, kteří díky nám budou schopni vykouzlit ty nejlahodnější pokrmy jak ve svých domácnostech tak v profesionálních gastro provozech. Snažíme se prodávat ty nejkvalitnější produkty jak od tradičních českých firem, tak od zahraničních výrobců.
ZPŮSOB A CENA DOPRAVY
*Při akci Doprava Zdarma není možné využívat slevové kupony. Děkujeme za pochopení.
Druh dopravy | Cena dopravy | Dobírka |
Zásilkovna | 89 Kč | 49 Kč |
Kurýr | 139 Kč | 49 Kč |
Osobní odběr prodejna | ZDARMA | 25 Kč |
Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.
Cenu dopravy balíků nad 30 kg a balíků větších rozměrů řešíme se zákazníkem individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.
1. DORUČENÍ PRODUKTŮ
● Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám
● V případě nesprávného nebo poškozeného zboží nás kontaktujte na info@chefshop.cz.
2. OSOBNÍ ODBĚR
1) Kulina Showroom - Holešovická tržnice
Více informací o prodejně naleznete ZDE
Základní informace
- Na místě je dostatek parkovacích míst (60 minut zdarma).
- Po-Pá: 10-18 hod.
Sobota: 9-13 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.
Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.
Kde nás najdete?
Pražská tržnice
Bubenské nábřeží 306/13
170 04 Praha 7 - Holešovice
Hala č. 36
Telefon : +420 734 572 108
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE
2) Prodejna Kulina - Retail park Štěrboholy
Základní informace
- Na místě pohodlně zaparkujete přímo před prodejnou.
- Po-Ne: 9-21 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.
Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.
Kde nás najdete?
Retail Park Štěrboholy
Kutnohorská 532
109 00 Praha - Štěrboholy
V případě, že využijete MHD, autobusy 366, 204, 229, 364 - zastávka Kutnohorská
Telefon : +420 720 981 521
Email : sterboholy@kulina.cz
3) Výdejní místo Kulina - Volta Real Zličín
Základní informace
- Na místě pohodlně zaparkujete přímo před výdejním místem.
- Po-Pá: 8-16 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na výdejním místě zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na výdejním místě lze vrátit zboží, nebo podat reklamaci.
Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Nejrychlejší doručení - již do dvou hodin od vytvoření objednávky. V případě nutnosti okamžitého odběru nás kontaktujte telefonicky skrze zákaznické centrum +420 227 272 732 a objednávku připravíme k odběru přednostně.
Kde nás najdete?
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16
155 21 Praha 5 - Zličín
V případě, že využijete MHD, autobusy 164, 180 - zastávka Strojírenská
Telefon : +420 720 984 661
Email : zlicin@kulina.cz
JAK ZAPLATIT
1. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ
○ Zaplatit můžete hotově nebo kartou při přebírání zásilky přímo kurýrovi, nebo na výdejním místě.
● V takovém případě je účtován příplatek 49 Kč za dobírku.
2. PLATEBNÍ KARTOU - ONLINE (GoPay, Google Pay)
● Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku
3. PŘEVODEM NA ÚČET
● Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme zálohovou fakturu
● Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.
VÝDEJNÍ MÍSTO - SHOWROOM
Otevírací doba
Po: 10 - 18 hod.
Út: 10 - 18 hod.
St: 10 - 18 hod.
Čt: 10 - 18 hod.
Pá: 10 - 18 hod.
So: 9 - 13 hod.
Kde nás najdete?
Pražská tržnice, hala č.36
Bubenské nábřeží 306/13
Praha 7 - Holešovice,
170 00
Telefon na prodejnu: +420 734 572 108
Neváhejte nás kontaktovat
+420 227 272 732
Volejte prosím pouze během pracovní doby, Po - Pá od 10 do 16 hodin. Děkujeme.
Doplňující informace
● Zboží objednané na našem e-shopu rezervujeme pro osobní odběr po dobu 5 dnů. V případě, že chcete rezervaci prodloužit, kontaktujte nás na info@chefshop.cz.
● Pro vaši objednávku si vždy choďte až po obdržení upomínací sms. V opačném případě pro vás objednávka ještě nemusí být připravena.
● Objemnější zboží vám rádi pomůžeme naložit do auta..
ZMĚNY V OBJEDNÁVCE
1. ZMĚNA PLATBY
● V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží na čísle +420 227 272 732, kde vám rádi poradíme.
● Pokud si svou objednávku přijdete vyzvednout osobně, lze platit hotově i kartou.
2. ZMĚNA V ČASE A ZPŮSOBU DOPRAVY
● Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky nebo nás kontaktujete na čísle +420 227 272 732.
● V případě, že jste si vybrali dopravu kurýrní společností PPL, budete předem kontaktováni kurýrem, který se s vámi domluvím na hodině či dni doručení.
3. ZMĚNA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ
● Přejete-li si změnit vaši objednávku, zavolejte nám na číslo +420 227 272 732. Pokud není objednávka odeslaná, rádi ji změníme/stornujeme dle vašeho přání.
4. ZMĚNA DOSTUPNOSTI
● Zboží označené "Skladem u dodavatele" jsme standartně schopni expedovat do dvou pracovních dnů. Vyjímečně se ale může stát, že náš dodavatel vyprodá poslední kus v momentu vaší objednávky. V tom případě trvá dodavateli naskladnění zhruba 2 - 3 týdny. Tento problém, který může vyjímečně nastat nejsme bohužel schopni ovlivnit. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
1. ODSTOUPENÍ V 60-ti DENNÍ LHŮTĚ
● Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 60-ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
● Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
● Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 60 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
● Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
● Reklamaci můžete jednoduše provést zde zadáním e-mailové adresy na kterou byla vystavena objednávka a náš systém vás poté již sám provede reklamačním procesem.
2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ
● Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
● Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
● Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
● PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
● Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
● Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@chefshop.cz DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.
3. NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ
● Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@chefshop.cz nebo na telefonním čísle +420 227 272 732, kde s vámi situaci rádi vyřešíme.
4. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE
● V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
● V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
● Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ
● Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou PPL nebo přes Českou poštu.