Vše o nákupu

 

Kdo jsme

Chefshop.cz je e-shop založený největší školou vaření v Čechách - Školou vaření Chefparade. Naší misí jsou 100% spokojení zákazníci, kteří díky nám budou schopni vykouzlit ty nejlahodnější pokrmy jak ve svých domácnostech tak v profesionálních gastro provozech. Snažíme se prodávat ty nejkvalitnější produkty jak od tradičních českých firem, tak od zahraničních výrobců.

 ZPŮSOB A CENA DOPRAVY

*Při akci Doprava Zdarma není možné využívat slevové kupony. Děkujeme za pochopení.

 

Druh dopravy Cena dopravy Dobírka
Zásilkovna 89 Kč 49 Kč
Kurýr 139 Kč 49 Kč
Osobní odběr prodejna ZDARMA 25 Kč

 
Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.

Cenu dopravy balíků nad 30 kg a balíků větších rozměrů řešíme se zákazníkem individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.

1. DORUČENÍ PRODUKTŮ 

Doručení kurýrem je nejrychlejší a nejpohodlnější způsob dodání zboží přímo k vám

V případě nesprávného nebo poškozeného zboží nás kontaktujte na info@chefshop.cz.


2. OSOBNÍ ODBĚR

1) Kulina Showroom - Holešovická tržnice

Více informací o prodejně naleznete ZDE

Základní informace


- Na místě je dostatek parkovacích míst (60 minut zdarma).
- Po-Pá: 10-18 hod.
Sobota: 9-13 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.


Kde nás najdete?
Pražská tržnice
Bubenské nábřeží 306/13
170 04 Praha 7 - Holešovice
Hala č. 36
Telefon : +420 734 572 108
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE

 

2) Prodejna Kulina - Retail park Štěrboholy

Základní informace


- Na místě pohodlně zaparkujete přímo před prodejnou.
- Po-Ne: 9-21 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena na prodejnu do druhého dne do 16:00, u objednávek vytvořených do 10:00 doručujeme ten samý den do 16:00.


Kde nás najdete?
Retail Park Štěrboholy
Kutnohorská 532
109 00 Praha - Štěrboholy
V případě, že využijete MHD, autobusy 366, 204, 229, 364 - zastávka Kutnohorská
Telefon : +420 720 981 521
Email : sterboholy@kulina.cz

 

3) Výdejní místo Kulina - Volta Real Zličín

Základní informace


- Na místě pohodlně zaparkujete přímo před výdejním místem.
- Po-Pá: 8-16 hod.
- Objednávky z e-shopu musí být uhrazeny předem, nelze je platit na místě hotově.
- Jakmile pro vás na výdejním místě zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Zásilka pro vás bude na prodejně připravena po dobu 5 pracovních dní od doručení výzvy k odběru zásilky.
- Na výdejním místě lze vrátit zboží, nebo podat reklamaci.


Kdy bude Vaše zásilka připravena na prodejně
Nejrychlejší doručení - již do dvou hodin od vytvoření objednávky. V případě nutnosti okamžitého odběru nás kontaktujte telefonicky skrze zákaznické centrum +420 227 272 732 a objednávku připravíme k odběru přednostně.


Kde nás najdete?
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16
155 21 Praha 5 - Zličín
V případě, že využijete MHD, autobusy 164, 180 - zastávka Strojírenská
Telefon : +420 720 984 661
Email : zlicin@kulina.cz

 JAK ZAPLATIT

1. PLATBA PŘI PŘEVZETÍ

 Zaplatit můžete hotově nebo kartou při přebírání zásilky přímo kurýrovi, nebo na výdejním místě. 

● V takovém případě je účtován příplatek 49 Kč za dobírku.

2. PLATEBNÍ KARTOU - ONLINE (GoPay, Google Pay)

● Za zboží můžete zaplatit online pomocí platební karty přes platební bránu na našem e-shopu (GoPay) po odeslání objednávky v košíku

 

3. PŘEVODEM NA ÚČET 

● Při způsobu platby převodem na náš účet vám po objednávce zašleme zálohovou fakturu 

● Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.

 VÝDEJNÍ MÍSTO - SHOWROOM

Otevírací doba

Po: 10 - 18 hod.

Út: 10 - 18 hod.

St: 10 - 18 hod.

Čt: 10 - 18 hod.

Pá: 10 - 18 hod.

So:   9 - 13 hod.

 

Kde nás najdete?

Pražská tržnice, hala č.36

Bubenské nábřeží 306/13

Praha 7 - Holešovice,
170 00

Telefon na prodejnu: +420 734 572 108

 
 

Neváhejte nás kontaktovat

+420 227 272 732

info@chefshop.cz

Volejte prosím pouze během pracovní doby, Po - Pá od 10 do 16 hodin. Děkujeme.

Doplňující informace

●  Zboží objednané na našem e-shopu rezervujeme pro osobní odběr po dobu 5 dnů. V případě, že chcete rezervaci prodloužit, kontaktujte nás na info@chefshop.cz.

●  Pro vaši objednávku si vždy choďte až po obdržení upomínací sms. V opačném případě pro vás objednávka ještě nemusí být připravena.

●  Objemnější zboží vám rádi pomůžeme naložit do auta..

 

  ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

1. ZMĚNA PLATBY

●  V případě, že objednávka není odeslaná, je možné provést změnu platby a odeslaného zboží na čísle +420 227 272 732, kde vám rádi poradíme. 

●  Pokud si svou objednávku přijdete vyzvednout osobně, lze platit hotově i kartou. 


2. ZMĚNA V ČASE A ZPŮSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám můžeme poslat i o několik dní později, pokud nám to napíšete do poznámky nebo nás kontaktujete na čísle +420 227 272 732.

●  V případě, že jste si vybrali dopravu kurýrní společností PPL, budete předem kontaktováni kurýrem, který se s vámi domluvím na hodině či dni doručení. 


3. ZMĚNA OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ 

●  Přejete-li si změnit vaši objednávku, zavolejte nám na číslo +420 227 272 732. Pokud není objednávka odeslaná, rádi ji změníme/stornujeme dle vašeho přání. 

4. ZMĚNA DOSTUPNOSTI 

●  Zboží označené "Skladem u dodavatele" jsme standartně schopni expedovat do dvou pracovních dnů. Vyjímečně se ale může stát, že náš dodavatel vyprodá poslední kus v momentu vaší objednávky. V tom případě trvá dodavateli naskladnění zhruba 2 - 3 týdny. Tento problém, který může vyjímečně nastat nejsme bohužel schopni ovlivnit. Omlouváme se a děkujeme za pochopení. 

 VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE

 
1. ODSTOUPENÍ V 60-ti DENNÍ LHŮTĚ

●  Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 60-ti denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

●  Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

●  Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 60 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

●  Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

● Reklamaci můžete jednoduše provést zde zadáním e-mailové adresy na kterou byla vystavena objednávka a náš systém vás poté již sám provede reklamačním procesem.


2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

●  Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

●  Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

●  Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

●  PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

●  Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

●  Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@chefshop.cz DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (PPL/DPD/Česká pošta...) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.


3. NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ

●  Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@chefshop.cz nebo na telefonním čísle +420 227 272 732, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 


4. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

●  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena do 30 dnů. 

●  V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 

●  Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou PPL nebo přes Českou poštu.